CEL SZKOLENIA
Podczas szkolenia przygotowujemy przyszłych Product Ownerów do efektywnego zarządzania produktem z wykorzystaniem wartości agile, w tym zasad Scruma.

Opis szkolenia
Podczas szkolenia przygotowujemy przyszłych Product Ownerów do efektywnego zarządzania produktem z wykorzystaniem wartości agile, w tym zasad Scruma.
Co nas wyróżnia?
Nie lubimy teoretyzowania – wolimy elementy warsztatowe oraz wyselekcjonowane, sprawdzone w praktyce techniki, które wspierają regularne dostarczanie wartości klientom i użytkownikom docelowym.
KLUCZOWE KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA
Wiedza i doświadczenie zdobyte podczas szkolenia pozwolą Ci:
- Zdefiniować, czym jest wartość produktu, którym zarządzasz
- Zidentyfikować interesariuszy oraz efektywnie z nimi współpracować
- Sprawnie przekazać wizję produktu zespołowi
- Użyć technik zbierania wymagań oraz tworzenia Product Backloga przy współudziale całego zespołu
- Zarządzać Product Backlogiem, tak, aby skrócić czas wypuszczenia produktu na rynek (rozwijać MVP – ang. Minimum Viable Product) oraz regularnie dostarczać wartość klientowi
- Zsynchronizować pracę zespołu i innych miejsc w organizacji zależnych od wyników pracy zespołu
- Rozwijać swoje kompetencje jako Product Owner
Uczestnicy szkolenia
Product Ownerzy
Nauczą się jak efektywnie wykorzystać Scruma do zarządzania rozwojem swojego produktu
Top management
Poznają standardy współpracy i wytwarzania produktu, których mogą oczekiwać od swoich zespołów produktowych
Scrum Masterzy
Poznają metody pracy nad Product Backlogiem, których wykorzystania mogą potem uczyć swoje zespoły, Product Ownerów i interesariuszy.
Analitycy Biznesowi
Nauczą się wykorzystania technik pracy nad Product Backlogiem, przy pomocy których mogą wspomóc swojego Product Ownera i zespoły.

Jacek Wieczorek
TRENER 202 PROCENT
Moją misją jest wspieranie zmian w organizacjach poprzez doradztwo jak pracować zwinnie i tworzyć udane produkty. Pomagam osobom zarządzającym organizacją w głębokim zrozumieniu filozofii zwinności, co przekłada się w praktyce na dostarczanie wartościowych produktów dla klientów w dni i tygodnie, a nie w miesiące. Napisałem książkę “Labirynty Scruma”.